Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
EV-55 aircraft modification for water level landing
Šponer, Jan ; Vaněk, František (oponent) ; Chybík, Ladislav (vedoucí práce)
Modification of the contemporary terrestrial version of EV-55 aeroplane for the possibility of water level landing is considered in this Masters Thesis. The aim is to find a design solution which does not lead to significant structural modifications in the airframe and meet Certification Specification 23 (CS 23). Weight analysis of the modified aeroplane is made and the water loads determined in accordance with CS 23. The connecting frame is designed in accordance with water loads and stress analysis for each element and fastener is performed. These values are compared with ground loads. Finally, flight performance, such as maximal horizontal speed, rate of climb, range and endurance are determined.
Přistávací zařízení ultralehkých letounů a jejich zatížení
Talanda, Tomáš ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technickým řešením a zatížením přistávacích zařízení ultralehkých letounů. Jsou v ní vyloženy požadavky kladené na přistávací zařízení, základní uspořádání a konstrukční řešení přistávacích zařízení. Dále je uveden postup výpočtu zatížení přistávacího zařízení a jeho následná aplikace pro letoun P92 ECHO. Obsahem poslední částí této práce je experimentální ověření vypočteného zatížení.
Metodika freestyle windsurfingu
Valda, Antonín ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Hruša, Filip (oponent)
Název: Metodika freestyle windsurfingu Cíl: Vytvořit metodickou řadu freestylových triků na windsurfu. Metody: Práce byla vytvořena na základě analýzy dokumentů. Pro získání potřebných informací a k jejich zpracování byla použita metoda obsahové analýzy a deskripce. Závěr: Bakalářská práce popisuje moderní pojetí windsurfingu. Následně je popsána metodická řada vybraných freestylových triků. Klíčová slova: Trik, plovák, plachta, vítr, jumping freestyle, power freestyle
Konstrukční řešení tenzometrické měřicí hlavy
Kukla, Jan
Hlavním cílem mé diplomové práce je navržení konstrukce tenzometrické měřící hlavy. Tato konstrukce umožňuje testování plováku v bazénu a ulehčí práci lidské obsluhy. Měřením se zjistí fyzikální vlastnosti plováku. Konstrukce je namontovaná na robotu KUKA. Zvolil jsem vhodný snímač single-point, pro měření vztlakové a tahové síly plováku na hladině. Tenzometrický snímač disponuje krytím IP67. Materiál nosné konstrukce je ze slitiny hliníku od firmy MayTec. Snímače jsou umístěny v ose těžiště plováku, který jsem experimentálně vypočítal. Z mých zkušeností, chování plováku na hladině v provozu a pod zatížením, lze očekávat změnu polohy těžiště. Konstrukce je pro tento případ přizpůsobena. Výsledným produktem je lehká a odolná konstrukce s přesnými snímači a nízkou cennou.
EV-55 aircraft modification for water level landing
Šponer, Jan ; Vaněk, František (oponent) ; Chybík, Ladislav (vedoucí práce)
Modification of the contemporary terrestrial version of EV-55 aeroplane for the possibility of water level landing is considered in this Masters Thesis. The aim is to find a design solution which does not lead to significant structural modifications in the airframe and meet Certification Specification 23 (CS 23). Weight analysis of the modified aeroplane is made and the water loads determined in accordance with CS 23. The connecting frame is designed in accordance with water loads and stress analysis for each element and fastener is performed. These values are compared with ground loads. Finally, flight performance, such as maximal horizontal speed, rate of climb, range and endurance are determined.
Přistávací zařízení ultralehkých letounů a jejich zatížení
Talanda, Tomáš ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technickým řešením a zatížením přistávacích zařízení ultralehkých letounů. Jsou v ní vyloženy požadavky kladené na přistávací zařízení, základní uspořádání a konstrukční řešení přistávacích zařízení. Dále je uveden postup výpočtu zatížení přistávacího zařízení a jeho následná aplikace pro letoun P92 ECHO. Obsahem poslední částí této práce je experimentální ověření vypočteného zatížení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.